se întîmplă lucruri

Aşa am eu obiceiul. Să mă rup de tot şi să mă trezesc deodată într-o febrilă nevoie de a fi în ton cu evenimentele, cu lumea, cu tot ce se petrece în jurul meu.

Aşa aflu că începe Street Delivery şi aş vrea să dau o tură. Mai ales că am fost prezentă la celelalte două ediţii.

Lady Gaga a lansat un nou clip, Alejandro. După cum am spus la Fulgerica, îmi place că e nonconformistă şi că nu e în trend: două gagici dînd din fund lîngă o maşină. Se pare că e pasionată de scurt-metraje, asemeni lui Michael Jacson şi că deja face artă, ultimul clip părînd expresionist. Melodia nu mă dă pe spate şi observ că e la moda spaniola în piese. Rihanna cu Te amo, Gaga cu Alejandro şi Fernando. Pfff, spiritul latin a curpins America!

La Noul Cinematograf al Regizorului Romîn vin filme de la TIFF. Asta e de bine. Şi a început Bookfestul unde doi bloggeri de-ai mei lansează cîte ceva: Urechile Pisicii Olga de Oana şi Noaptea pisicilor lungi de Sorin.

Nuţu a ieşit din puşcărie şi s-a suit pe un cal. S-a făcut de rîs, dar ce contează, e liber ca pasărea… cerului. Bănuiesc că e vorba de Nuţu Cămătarul. Am văzut şi eu un filmuleţ.

Facebook-ul vuieşte de invitaţii la tot felul de party-uri şi evenimente culturale, iar eu sunt în sesiune şi colac peste pupăză sunt şi săracă lipită, nu-mi rămîne decît să sper într-un miracol  şi să cîştig o excursie aici.

Am pus haine-n dulap. Si mai urmeaza.

PS apropo trimite newslettere. sesizati si voi?


12 responses to “se întîmplă lucruri

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 88 other followers

