Mă întreb (la șase dimineața)

Ce-o spune Jennifer Aniston cand îl vede pe fostul soț săruntând-o pe superbitatea aia (care nu e chiar o mare actriță)? Ori s-o fi obișnuit? Oare-i tresare inima? Oare i se face rău de la stomac? Oare vomită? Oare îi tremură genunchii? Are și ea genunchi…

*așa am pățit acum x ani când am văzut poze cu un fost și o tipă*

Sunt epuizată, aproape-mi bipăie ledul de energie care e pe sfârșite. Abia aștept să vină week-endul! Să stau! Pur și simplu!

Zi frumuoasă tuturor,

hugslovepeace
>.<

3 responses to “Mă întreb (la șase dimineața)

Lasă un răspuns

