M-am îndrăgostit!

Din primul moment am știut că trebuie să-mi aparțină! Să fie al meu! Am știut că el e cel care trebuie să-mi mângâie pielea și cel care mă face fericită.

L-am visat multă vreme, eu fiind destul de pretențioasă, dar când a venit soră-mea cu el acasă, am știut că trebuie să-l am!

Mi-am zis, dacă perfecțiunea ar putea fi descrisă într-un fel, ăsta ar fi felul ăla. Și da, sunt o colecționară. Și da, n-aș fi dreaptă față de restul, dar el mi-a câștigat inima. Măcar pentru vara asta…

Auch!
Îl cheamă Max și tânjesc la el de ceva vreme, însă din motive independente de mine n-am apucat să-l invit pe la mine.

În vreau! Îl visez! Mă bucur când fur câte puțin de la ea, dar sunt lacomă și egoistă și vreau unul doar pentru mine.

El e Max. Vine de la Mara și este foarte tare. Mă face fericită…

hugslovepeace
>.<

3 responses to “M-am îndrăgostit!

Lasă un răspuns

