Ce-o mai fi însemnând și asta?

– autoportret desenat pe-o coapsă-
*printre rânduri*

Dacă-ți spun că te iubesc, îmi spui să plec
Dacă vreau să plec, mă prinzi de mână
Să mai stau
Dacă nu vreau, mă vrei, dacă te vreau, dispari
Ce-o mai fi însemnând și asta?

Un fel de poezie a trupurilor

Miros a vanilie, miroși a tine
Ne așteaptă nopțile senine
Miros a dor

Clipim și momentul dispare
Timpul n-are răbdare
Bătrânul îmi șoptește disperat să fug
Dar mă încăpățânez și rămân

De-a v-ați ascuns, de-a ne-am pierdut
Șotroane prefăcute-n cioburi

La trei mi-am tatuat trefla pe omoplat
Și n-a durat decât trei secunde

Clipim și fumul ne îmbată pe amândoi

N-am fost și n-o să fim… niciodată doi

hugslovepeace
>.<

7 responses to “Ce-o mai fi însemnând și asta?

Lasă un răspuns

