I am a princess looking for a frog

Și-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea… mda.
Ori n-am spus-o, dar ce mai contează?

Back to old habbits…

Mai e puțin-puțin de tot și încalec pe-o șa direct spre mare. Sau cum s-o mai fi chemând locul ăla unde e nisip, apă mișcătoare de du-te-vino, pescăruși nebuni și trupuri aproape goale și fierbinți.

Even if they die hard…

Și-am să stau tolănită pe nisip. Și-am să mângâi valurile. Și-am să dansez pe mese. Și-am să-mi bronzez pielea. Și-are să fie bine. Un bine ciudat cu care sunt deja prietenă. Sau pe care-l sper cu toată ființa mea.

Muzică.

 

Azi am avut două ore libere. Și n-am știu ce să fac cu ele. Le-am consumat inutil cu gânduri aberante. Aș vrea să am un buton de stop. Unul de restart. Unul de delete memory. Unul de forgive. Unul de just fuck. Unul de love. Unul de sleep. Și tot așa. Aș vrea să fiu un roboțel roșcat.

hugslovepeace
>.<

13 responses to “I am a princess looking for a frog

Lasă un răspuns

