leapşă (datorii)

Meea mi-a dat mai demult o leapşă de care am uitat (că aşa-s eu mai zăpăcită), dar a mai venit dintr-o direcţie, tiza mea, Roxy şi trebuie să enumăr 10 principii de viaţă după care mă ghidez. O, Doamne, nu ştiu dacă am 10, dar mă chinui…

1. Dreptatea! Am un spirit justiţiar de numa-numa. De obicei mi-o iau în freză, că deh, exagerez. Mai ceva ca Gelu Ruscanu cu ielele lui, mă frămînt, mă zbat dacă am senzaţia că am comis o nedreptate sau dacă mi s-a comis una. Nu mai zic de cei din jur cărora le iau apărarea de parcă m-ar plăti ca avocat.

2. Onestitatea. Cîteodată sunt prea de tot şi uit să menajez oamenii. Sunt prea verde în faţă, deşi prefer acelaşi tratament.

3. Karma shit. Nu fac rău din principiu, dar de cînd cu karma sunt mai precaută.

4. Unul mai nou: problemele au soluţii, nu trebuie să mă crizez, nu trebuie să mă stresez că pînă la urmă se găseşte o rezolvare, nervii nu sunt buni, răbdarea rullez!  Oamenii sunt şi răi şi buni şi nu trebuie să mă implic prea mult în vieţile lor şi nu trebuie să-i las să se implice în a mea sau să mă afecteze prea mult.

5. Respect.

6. Bun simţ. Urăsc oamenii nesimţiţi: care aruncă pe jos sau scuipă pe stradă sau cei care nu se spală, cei care vorbesc tare şi mult şi vulgar, cei care întrerup oamenii sau le întorc spatele în mijlocul conversaţiei.

7. Ţine prietenii aproape, familia şi mai aproape, iubitul lipeşte-l de coasta ta.

8. Viaţa nu e naşpa, viaţa e mişto! Eu o complic. Să nu uit să caut plăcerea.

9. Dacă vrei ceva cu adevărat vei obţine cu voinţă de fier, muncă, dedicaţie, susţinere, pasiune.

10. Cred în iubire oricît de banal sau clişeic ar părea. Chiar cred. Mai mult decît în orice. Apoi în gîndirea optimistă. Şi apoi în mine.
Leapşa merge mai departe:  Sorela, Ionouka, Piticu, Adelina, Raluca, Shmeny, Pinguina, Provinciala, Tuvia, Angela, Somonica, Elza, Lolli, Bia, Maria, Noaptea Iguanei, Rebelu, Surorile Marx, Timi, Tomatina, Vania.

Normal că merge mai departe de atît, tuturor celor care vor să-şi scrie principiile.


9 responses to “leapşă (datorii)

Lasă un comentariu