leapşă

Trifoi mi-a dat o leapşă care-mi place, fie ea şi mutantă. Să vorbesc despre ringtone-urile mele. Cum eu sunt dependentă de blackberry-ul meu, vă daţi seama că şi la capitolul sonerii am lucrat. Bine că mi-am amintit să mai schimb şi eu cîte ceva.

Nu am ringtone-uri din seriale/ filme aşa cum văd că se poartă, dar dacă mi-aş pune probabil că aş alege: melodia din „In the mood for love” (Yumeji’s Theme).

Însă. La mine sună aşa:

Orice apel – Kings of Leon: Sex on fire

Julieta – Leighton Meester: Somebody to love (Asta a apărut în Gossip Girl la un moment dat)

Mom – Pixxie Lott: Mama do

Sorela: Vama Veche cred că Vara asta

SMS: Dub Incorporation: Rude boy

Puştiu: Leonard Cohen: Dance me to the end of love şi I’m your man

Şi cam atît. Merge mai departe la: Ionouka, Piticugras, Meea, Bianca, Provinciala, Adelina, Rux şi care mai doreşte care mai pofteşte cu tot dragul din univers. Mă scuzaţi că nu am pus linkuri, dar am dormit numai 3 ore jumate şi vin de la un examen.


7 responses to “leapşă

  • dennis

    de ceva vreme imi suna asa La Familia-Vorbe
    acum imi suna clasica sonerie de nokia

  • angela ribus

    Eu am inceputul melodiei Clocks a celor de la Coldplay.
    Si inca nu m-am saturat de ea. 🙂

  • tuflurina

    Tu vrei sa acoperi toate genurile de muzica?:))
    Sunt foarte faine Kings of Leon – Sex on fire si Pixxie Lott: Mama do.

    Eu una am asa:
    orice apel – guns ‘n’ roses : paradise city
    mom – 3 doors down : kryptonite
    mandru’ meu : 3 doors down – the road I’m on

  • Adelina

    Scriu aici că n-am chef de blogul meu.

    orice apel: Anggun – Snow on the Sahara
    SMS: Nena – 99 Luftballons
    alarmă ceas: Richard Clayderman – Ballade pour Adeline (îţi dai seama ce fain mă trezesc pe balada asta :)))

    N-am muzici diferite pt. familie şi iubi, pt. că oricum numai ei mă sună. :)))

  • Bogdan T.

    Prima data cand au aparut telefoanele polifonice la noi am ramas tembel. Dai si gaseste muzica preferata si multa stradanie pentru a-mi afisa preferintele muzicale.
    Ulterior capacitatile multimedia s-au multiplicat enorm de atunci (sonerii MP3 sunt la ordinea zilei)dar eu m-am saturat de ele.
    Asa ca de mai bine de 3 ani folosesc tonuri simple: variante inmuiate si discrete ale lui Tzrrrr-Tzrrr 😐
    Ce ma enerveaza insa sunt tonurile de jmecher, gen „boss you have a message” si cele vorbite in general. Iubesc seria de filme BD…sa le vad odata la nush cat timp, dar sa mai aud si ringtone cu „sa traiti tovarasu’ plutonier….etc” nu mai e amuzant de mult cred eu; adica pe mine unu ma enerveaza.

  • provinciala

    easy, nici macar nu mai scriu pe blog. las’ aici la tine toata bucuria: Sex And The City;)

  • Vesti bune chiar daca e marti — Printesa Urbana

    […] Una de la Adina, alta de la printesa Rox. […]

Lasă un comentariu