Azi ne bucurăm

Felicitări Nonei!!! Ciocniţi beri şi şampanii pentru reuşita ei… Iuhuuu!!!

Mi-era dor de şcoală… azi mi-am dat seama când alergam entuziasmată ca-n clasa întâi pe coridoare. E mişto! Deja am deadline-uri pentru diverse exerciţii şi asta-mi ocupă timpul. Şi-mi place, îmi place să fiu în mediul ăsta creativ, parcă vin cu alt flux ideile…

Şuetele au primit propunere de barter, deci drumul spre glorie e pavat cu bartere mici. Sunt foarte mândră de copilaşul meu. Pregătesc un concurs, fiţi pe fază. Dar e pentru gagici, mai mult. O să vuiască online-ul când îl lansez, adică mă bazez pe voi.

Raluca a scris un articol aici. Îl dau mai departe pentru că mi-a plăcut şi pentru că mi se pare plin de esenţă.

Lia caută stăpâni pentru două pisicuţe splendide. Dacă vreţi sau dacă ştiţi pe cineva care vrea să le adopte ştiţi unde să daţi vestea.

>.<

Vara viitoare voi pleca ori în America ori în Anglia ori în Spania… aşa, ca să ştiţi să nu vă faceţi planuri cu mine.


3 responses to “Azi ne bucurăm

  • Manon

    Te pupa mami, direct pe mot!

  • Azi ne bucurăm - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Azi ne bucurăm Mon Oct 04, 2010 19:02 pm Felicitări Nonei!!! Ciocniţi beri şi şampanii pentru reuşita ei… Iuhuuu!!! Mi-era dor de şcoală… azi mi-am dat seama când alergam entuziasmată ca-n clasa întâi pe coridoare. E mişto! Deja am deadline-uri pentru diverse exerciţii şi asta-mi ocupă timpul. Şi-mi place, îmi place să fiu în mediul ăsta creativ, parcă vin cu alt flux ideile… Şuetele […] […]

  • scorpio72

    deci vezi? tot raul spre bine..
    din lucruri marunte si bune ti se face viata frumoasa..
    pup.

Lasă un comentariu