La mulţi ani!

La mulţi ani Puştiului & Co!

Să fitţi happy happy şi sănătoşi. Restul e în planul doi şi nu contează.

Malibu sucks rău de tot. Preţuri mari pentru o dugheană aranjată la un subsol. Muzica îngrozitore. Credeam că bagă alt gen de rnb, ceva mai cunoscut şi ma ritmat. Nu tată, nu! Vin acolo fel de fel de omi să se dea în spectacol în mişcări din alea freaky. Destrăbălarea a durat 2 ore şi ceva, timp în care mi-am amintit de clubăraia studenţească (prima studenţie) prin expirat şi altele.

Eu strănut şi-s niţel mucioasă, dar mă tratez. Ce-aş mai bea un vin fiert cu scorţişoară… mă duc la cafea.

Să aveţi duminică faină.

Leaşă de îndeplinit. De la Pifuneaţa.

Poya haioasa cu conversi la vamaŞi am de pus o poză haioasă şi una de suflet, din cîte am înţeles.

Asta e aia haioasă.

Este făcută la Vamă de unu mai. Jules şi Puştiu îmi foloseau converşii drept suport pentru bere ca nu cumva să se verse în nisip. Mai sunt cîteva din seria asta, dar pun numai una… recunosc că sunt puse pe un hard extern departe de mine.

London EyeAsta e cea de suflet. Este făcută în Londra acum vreo 3 ani. Eram în London Eye, roata aia superbă de pe malul Tamisei. Londra este oraşul meu de suflet şi asta pentru că a fost şi prima plecare din ţară.

Abia aştept să mă întorc acolo. Cine ştie? Poate n mai, de ziua mea.

Leapşa merge mai departe la: Alex Mazilu , Umma, Shmeny, Delaskela, Ivanuska şi Somonica.

Desigur sunteţi invitaţi cu toţii la ea.


6 responses to “La mulţi ani!

Lasă un comentariu