Threesome

Noi trei.
Eu.

Cine spun/cred eu că sunt.
Cine spun/cred ceilalți că sunt.

Mi-e dor să fiu pe un platou de filmare. Dar dor din ăla cum n-am mai simțit de multă vreme.

E iar vineri. Ce ciudat, parcă ieri era vineri. Îmi place când mă întreabă oamenii ce fac în wk? Oamenii cu joburi. Și eu le răspund relaxată: nimic. Same shit like always, doar că nu mă deplasez la școală.

Mi-e dor să mă plimb. Dar să fie soare. Ca azi. Azi m-am prefăcut că-s străină de București și am pus o meclă mirată. Le-am zâmbit oamenilor. Ei nu au zâmbit înapoi, decât un medic de la Urgențe. Eram amândoi cârpiți de somn, dar el a fost drăguț și mi-a răspuns zâmbind. Ce credeți? El chiar era străin.

E iar vineri. Și-mi place asta. Mă cuibăresc în casă. Am tortilla și vin roșu, noapte albă, filme franțuzești. Home alone special (limited) edition.

Unele întâmplări vin peste mine și mă sugrumă. Apoi mă ridică și-mi ghidează privirea înțepenită spre alte perspective și iată cum viața se prezintă sub alte coordonate. Unele întâmplări mă determină să plec mai departe fără să mai privesc o secundă în urmă, deși fragilă din fire (nu ratați ironia), plec rănită.

Uneori (mă) citesc.
Ies din cerc.
Am găsit o crăpătură și mă strecor afară.

Să vă fie soare, bine, cald! Și dacă vă gândiți măcar o secundă la mine, să zâmbiți. Le primesc. Mă alint cu ele.

HugsLovePeace
>.<


16 responses to “Threesome

  • fibber

    sfanta treime.
    intrebare:
    esti credincioasa, pereno?

  • strumfita cu esarfaa

    m-ai dus in eroare cu titlul 😦
    glumeam! 😀 ofc.
    eu abia astept sa ne postezi un filmulet regizat de tine. un altul, cred ca unul am vazut si eu si sunt deja fan (cel cu leaganele in parc, nu mai stiu exact, l-am vazut demult).
    we want more!

  • Evergreen

    Fibber – depinde ce intelegi tu prin „credincioasa”, e o tema despre care nu vreau sa vorbesc acum, aici.

    Strumfito – uai, merci frumos. mai dureaza pana-mi fac curaj sau pana fac filme care sa merite sa fie postate

  • fibberliar

    ok. plec ca nu vrei sa vorbesti „acum,aici”. joke.
    religie evident. nu am propus tema, e blogul tau. tu propui aici. era o intrebare de da sau nu.
    daca as fi vrut sa intreb alceva te-as fi intrebat ” esti fidea? „

  • patrick

    De citava vreme sunt somer , caci m’am saturat sa ma alint ca freelancer fara contracte – insa vinerea ramine vineri . Odata ce ti’a gravat primu angajator cu stanta pe brat vineri ora 17 – de acolo pot incepe cele aproape 48 de ore de „fuck orice” personale . Repet – ramine aceeasi senzatie si cind te’ai eliberat de orice sefulet , si la asta concura inclusiv meteorologia si neti sandu (cu n mic s mic)

  • Manon

    Grina, eu iti zambesc, dar ridic si spranceana, si iata de ce: poza aia din care iese fum cred ca reprezinta o ispita pentru tine, stii tu de ce, nu pronunt aici cuvantul „tigara”.
    pup motzul cel rosu al fetei verzi.

  • alas

    wk ssdd: same shit different day
    threesome… some one? anybody?

  • Evergreen

    alas – anybody?

    Manon – haha, da Nonette. tentatia e aproape ca sa-mi testez vointa. mhm, tin tigarile pe birou, dar nu le fumez.

    patrick – da, vineri are starea ei.

    fibberliar – sunt om.

  • claudiab86

    Seri dintr-astea de vineri cu vin rosu, tortilla si filme frantuzesti (+perna de strans in brate, asa, ca sa simti ca strangi ceva in brate 🙂 ) sa tot avem! Personal, simt o nevoie acuta uneori pentru astfel de seri, doar eu cu mine si cu micile mele tabieturi si placeri.

    Sper ca ti-a priit! 😉

  • costin comba

    Si mai zici cum de se naste invidia in unii. Pai uite asa. as vrea si eu o vineri sau mai multe in care sa imi iau sotia in brate si sa ne uitam la filme pana cand adormim pe jos in sufragerie.
    Pur si simplu sa te relaxezi, sa iesi din lumea lor si sa intrii in lumea ta.

  • alas

    da evergrinch 3some. Si tigara de dupa. Postita si aia. Eu nu inteleg cum poti sa te lasi. Decat asa cum ai inceput blogu…cu o trialitate. Un fumator convins, un antifumator si unu tentat sa revina. O dau din cola-n sprite, scuze. Dar nu revin.

  • alas

    tri(vi)alitate* 🙂

  • Evergreen

    Claudia – well, dap, mi-a priit…

    Costin – Pai si de ce nu o ai? N-o planui, go with the flow!

    Alas – evergrinch (Muahahahahahah) – ce buna e tigara de dupa, dar musai sa fie postita. Pot pentru ca vreau. Easy. Lasa cola, apa plata rules!

Lasă un comentariu